字里行间

微博:小扑棱蛾子04,Wland书号:8025652,水产请绕道

这次,换我抱你,John

If you're not the one for me
如若你不是我的命中注定
Then how come I can bring you to your knees
那为何我能让你下决定要与我相依
If you're not the one for me
如若你并不是我的那个唯一
Why do I hate the idea of being free
那为何离开你的自由会让我感到毫无意义
And if I'm not the one for you
如若我不是你的命中注定

You've got to stop holding me the way you do
那么你能否别再这样将我深情拥入怀里
Oh honey if I'm not the one for you
噢亲爱的 如果我不是你的那个唯一
Why have we been through what we have been through
那我们共同经历的那些经历又有什么意义

转自:http://sherlockundercover.tumblr.com/

评论(16)

热度(124)

© 字里行间 | Powered by LOFTER